ارسال 200 اثر دانشجویان دانشگاه لرستان به هجدهمین جشنواره مطبوعات

مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از انتخاب 200 اثر دانشجویی منتشر شده در نشریات این دانشگاه برای ارسال به هجدهمین جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور خبر داد.

مهدی امید، مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان به خبرنگار شبستان گفت: 200 اثر دانشجویی منتشر شده در نشریات این دانشگاه برای ارسال به هجدهمین جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور ارسال می شود.

 

وی با بیان اینکه هجدهمین جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود،  افزود: پس از ارزیابی و داوری آثار منتشر شده در 45 نشریه دانشجویی دانشگاه لرستان، 200 اثر برای ارسال به هجدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور برگزیده شد.

 

امید اظهار داشت: آثار برگزیده در قالب گزارش، مصاحبه، خبر، سرمقاله، یادداشت، طراحی جلد و صفحه‌آرایی که سال 89 در نشریات دانشجویی این دانشگاه منتشر شده، به جشنواره ارسال خواهند شد.

 

مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: در این جشنواره آثار دانشجویی به صورت جداگانه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

 

امید با اشاره به کیفیت قابل توجه نشریات دانشگاه لرستان، گفت: با توجه به دریافت پنج تندیس و چهار رتبه شایسته تقدیر از هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های کشور توسط نشریات دانشگاه لرستان در سال 90، امیدواریم که آثار ارسال شده به هجدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز در جایگاه قابل قبولی قرار گیرند.

 

مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار کرد: به دلیل کیفیت و کمیت قابل توجه نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان، این دانشگاه به ‌همراه نشریات دانشجویی 14 دانشگاه کشور به عنوان نماینده وزارت علوم در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که اخیرا در تهران برگزار شد، حضور داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 83749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha