استقرار حدود سه هزار شعبه اخذ رأی در استان آذربایجان‌شرقی

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی از استقرار حدود سه هزار شعبه اخذ رأی در جریان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «مرتضی محمدزاده» امروز در نشست هماهنگی اعضای ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی‌ از استقرار حدود سه هزار شعبه اخذ رأی در استان خبر داد و اظهار داشت: تعرفه‌های رأی مورد نیاز نیز پیش‌بینی و به وزارت کشور اعلام شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نشست‌های مستمری با فرمانداران استان تشکیل داده‌ایم تا چالش‌های احتمالی انتخابات بررسی و تدابیر لازم در زمان مناسب اتخاذ شود.

همچنین رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با اولویت مناطق محروم در اختیار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار می‌گیرد.

«حمیدرضا قاسم‌زاده» با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری از فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، گفت: در این بازدیدها امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتخابات نیز به طور کامل بررسی می‌شود تا در زمان باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات بتوانیم نواقص را رفع کنیم.

وی افزود: طی روزهای گذشته 42 دستگاه خودروی عملیاتی نیز با اولویت مناطق محروم بین بخشداری‌های استان توزیع شد که قطعاً در برگزاری هرچه بهتر انتخابات بویژه در مناطق صعب‌العبور موثر خواهد بود.

«یدالله قاری‌زاده»، دبیر هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی نیز از تشکیل هیأت‌های بازرسی در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: هدف و ماموریت این هیأت‌ها، نظارت بر حسن اجرای انتخابات است.

گفتنی است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 839000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha