تعامل حداکثری نهادهای فرهنگی منجر به کاهش موازی‌کاری می شود

هادی نیا با تأکید بر تعامل حداکثری میان ستاد کانون های مساجد استان و اداره کل تبلیغات اسلامی، گفت: این تعامل و همگرایی منجر به کاهش موازی‌کاری و اجرای برنامه های هدفمند با استراتژی واحد فرهنگی در استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد هادی‌نیا» امروز در نشست صمیمی کارکنان ستاد و مدیران مسؤول کانون های فرهنگی هنری مساجد شاخص و الگوی استان با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با ارایه گزارشی از وضعیت و فعالیت های کانون های مساجد؛ بر هم‌افزایی حداکثری میان دو نهاد تأکید کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی ادامه داد: هم اکنون 1378 کانون در سراسر استان فعالیت دارند که از این تعداد 818 کانون در مساجد روستایی فعال است، با این توضیح می توان اذعان داشت که ضریب نفوذ کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مناطق روستایی، دورافتاده و محروم نیز بالاست.

وی با تأکید بر تعامل حداکثری میان ستاد کانون های مساجد استان و اداره کل تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: این تعامل و همگرایی منجر به کاهش موازی‌کاری و اجرای برنامه های هدفمند با استراتژی واحد فرهنگی در استان خواهد بود.

هادی‌نیا با بیان این‌که روحانیت و امام جماعت جایگاهی ارزشمند در مدیریت کانون فرهنگی هنری مسجد داراست، افزود: کانون های مساجد ظرفیتی مهم و قابل توجه برای تحقق اهداف روحانیان در امر تبلیغ مبانی دینی و ارزش‌های فرهنگی هنری به شمار می روند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این ستاد و تبلیغات اسلامی استان شد و گفت: به دنبال هم‌گرایی، هم‌افزایی و تعامل حداکثری میان دو مجموعه هستیم.

گفتنی است، در پایان این نشست صمیمی، ضمن پخش مستند تصویری از گزارش عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی، مدیران مسؤول کانون های الگو و شاخص از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تجلیل بعمل آورند.

 

کد خبر 841281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha