تولید برنامه‌های اثرگذار مهم‌ترین راهبرد گروه تلویزیونی بسیج

مرتضی صفری در آیین معرفی مسئول جدید گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر تولید برنامه های فاخر در جهت مقابله با جنگ نرم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، «مرتضی صفری» اظهار داشت: رسانه ملی بعنوان یک نهاد انقلابی و بسیج بعنوان یک نهاد مردمی، می توانند با هم افزایی بیشتر در کنار هم، برنامه‌های تاثیرگذاری در راستای معنویت ‌و معرفت افزایی تولید و پخش کنند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به جنگ رسانه‌ای حاضر؛ جذب، سازماندهی و آموزش نیروهای متعهد و متخصص به ویژه در حوزه تولید برنامه ای و  بهره گیری از توانایی و تخصص نیرو‌های ارزشی و انقلابی را مورد تاکید قرار داد و افزود: رسانه ملی در چند سال اخیر با تولید برنامه‌های فاخر تلویزیونی و رادیویی توانسته در این حوزه اثربخش باشد و باید این خدمات تداوم داشته باشد.

صفری با بیان این‌که گروه تلویزیونی بسیج می تواند به عنوان عاملی مهم در پیشبرد اهداف رسانه ملی نقش آفرینی کند، خاطرنشان کرد: تمام توان و تلاش خود را برای تقویت این نهاد بسیج در مجموعه صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی بکار خواهیم بست تا در کارزار رسانه ای بتواند نقش عظیم و راهبردی فرهنگی خود را در عمق بخشی به انقلاب و اهداف آن و کارآمدسازی و نشر فرهنگ اسلامی به خوبی ایفا کند.

وی با مهم خواندن حمایت از فعالان فرهنگی بسیجی، تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت های گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما باید جذب فعالان فرهنگی و هنری استان در تولید برنامه های مناسب برای حرکت پرشتاب انقلاب و تقویت باورهای مخاطبان و تحقق رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

گفتنی است، در پایان این آیین، با قدردانی از زحمات صادق برقی در مدت تصدی این مسؤولیت، جمال پور فرج به عنوان مسئول جدید گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی معرفی شد.

کد خبر 841577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha