استفاده از ظرفیت شهرداری در راستای توسعه مهارت افزایی

شفیعی بر استفاده از ظرفیت های شهرداری در راستای توسعه مهارت افزایی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « محمد کریم شفیعی» امروز (یکشنبه۲۱ مهر) در دیدار با مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت ها و تلاش های آموزش فنی و حرفه ای در راستای گسترش مهارت افزایی در جامعه گفت: شهرداری کلانشهر اراک از تمامی ظرفیت های خود در راستای توسعه نهضت مهارت افزایی در جامعه استفاده خواهد شد.

 

شهردار کلانشهر اراک افزود: توانمندی سازی افراد جامعه در توسعه و آبادانی آن بی تاثیر نخواهد بود نقش آموزش های مهارتی در این زیمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری باید از تمامی ظرفیت های در راستای توسعه این نهضت بهره بگیرد، بیان کرد: نهضت مهارت افزایی سبب رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال، افزایش تولیدات و کارآمدی افراد جامعه می شود.

 

وی بر برگزاری اینگونه نشست ها و هم اندیشی در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ها تاکید کرد و گفت: امید است با این نشست ها بتوانیم قدم های موثری در راستای آبادانی، زیباسازی و توسعه نهضت مهارت افزایی با همکاری،تعامل و همدلی دیگر دستگاه های اجرایی استان در کنار آموزش های فنی و حرفه ای برداریم.

 

شهردار کلانشهر اراک گفت: شهر اراک شهری صنعتی و دارای پتانسیل های فراوان است که شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها و آموزش و برنامه ریزی در آن زمینه سبب رشد و شکوفایی هر چه بهتر می شود.

کد خبر 842805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha