نهضت مهارت آموزی در جامعه فراگیر شود

شاه محمدی گفت: نهضت مهارت آموزی باید با همدلی و همراهی همه دستگاه ها در کشور نهادینه و فراگیر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سعید رضا شاه محمدی» امروز یکشنبه (21 مهر) در دیدار با شهردار کلانشهر اراک، که به منظور بررسی راه های توسعه نهضت مهارت افزایی برگزار شد، گفت: نهضت مهارت آموزی ابتکار وزیر محترم تعاون،کار ورفاه اجتماعی است و این نهضت باید با همدلی و همراهی همه دستگاه ها در کشور نهادینه و فراگیر شود.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نهضت سواد آموزی را تاسیس و بر آموزش همگان تاکید داشتند، افزود: امروز در جامعه ما افراد از بی مهارتی رنج می برند.

 

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه نیاز به پنجه های کارآمد و توانمند دارد و این مهم تنها با عبور از دالان مهارت آموزی میسر می شود.

 

شاه محمدی با بیان اینکه باید در راستای تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه مهارت آموزی از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان فعال در امر آموزش و مهارت آموزی استفاده کرد، بیان کرد: شهرداری کلانشهر اراک نیز از ظرفیت های خوبی جهت فرهنگ سازی در سطح استان برخوردار است که امیدواریم در جهت تحقق این مهم گام های مهمی برداشته شود.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی ادامه داد: این اداره کل آمادگی دارد جهت فضاسازی، زیباسازی محیطی و پروژه های عمرانی در کنار شهرداری کلانشهر اراک با استفاده از تجارب و ظرفیت های آموزشی خود گام بردارد.

کد خبر 842813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha