تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه برای حل مشکل تولیدکنندگان

معاون منابع نیروی انسانی قوه قضائیه گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه ایجاد شده که سعی داریم در راستای کمک به حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «علیرضا امینی» امروز (۹ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان مرند، با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه ایجاد شده که سعی داریم در راستای کمک به حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان اقدام کنیم.

معاون منابع نیروی انسانی قوه قضائیه افزود: وجود معادن سنگی در مرند مزیتی است که باید برای بهره برداری از آن، به حقوق مردم و سرمایه گذاران توجه شود.

وی با بیان این‌که مشکلات قضایی، تولیدی و معدنی موجود در شهرستان مرند بررسی شده و با تصمیم‌های مناسب همراه خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در خصوص مسائل و مشکلاتی که مربوط به شهرستان است و در این جلسه مطرح شد، گام های مثبتی برداریم.

همچنین امام جمعه مرند در سخنانی به وجود تعامل و هماهنگی میان مسوولان شهرستان اشاره کرد و گفت: با این وجود مشکلاتی نیز در شهرستان وجود دارد که امیدواریم با تلاش بیشتر مسوولین، رفع شود.

حجت الاسلام «علی نعمت زاده» افزود: در این شرایط سخت که با فشار حداکثری به مردم و تلاش برای ایجاد بی اعتمادی نسبت به حاکمیت از طرف دشمن مواجه هستیم، اقدامات مهمی در تشکیلات قضایی صورت گرفته است.

وی افزود: حرکت هایی در مسائل مربوط به خودروسازان و برخورد با بعضی مفاسد اقتصادی صورت گرفته که قابل تقدیر است و انتظار داریم این گونه اقدامات در حوزه قضایی، برای مردم ملموس تر باشد.

 

کد خبر 848570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha