راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه تر از هرسال برگزار می شود

امام جمعه گلستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه تر از هرسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه امروز گلستان با تاکید بر محتوا و اهمیت کلمه سلام، بیان داشت: سلام نام خداوند است و ما با سلام دادن برای یکدیگر آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری می نماییم.

 

وی در ادامه با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، تصریح کرد: نباید به وضعیت فعلی اکتفا کرد و می بایست دائماً در تلاش برای بهبود شرایط بود چراکه دشمنان دائماً در تلاش برای توطئه و ضربه زدن به اسلام و ایران می باشند و در همین راستا تمامی اقشار و مسئولین باید در برگزاری نمازهای جمعه همکاری کنند.

 

نورپور به جایگاه نماز جمعه در جامعه امروز اشاره کرد و اظهار داشت: نماز جمعه یادگار امام خمینی (ره) می باشد و پایگاه تاثیرگذاری در کشور به شمار می رود، که با توجه به نزدیکی انتخابات اهمیت این موضوع تشدید می شود و مسئولین نیز می بایست نسبت به نمازجمعه توجه کافی نمایند و به گونه‌ای نباشد که مجبور شویم در نماز جمعه نام برخی مسئولین برده شود.

 

وی همچنین در رابطه با شهادت امام حسن عسگری (ع)، تبیین کرد: نباید از سالروز شهادت این امام بزرگوار به سادگی گذر کرد چراکه ایشان به نوعی زمینه‌ساز غیبت امام زمان (عج) را فراهم کرد که فرمایشات امام حسن عسگری (ع) پیرامون این موضوع مهم نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

امام جمعه گلستان در خصوص ۱۳ آبان ماه مصادف با سالروز مبارزه با استکبار جهانی گفت: تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان همگی در سال‌های مختلف در چنین روزی رخ داده است که وجه مشترک تمامی آن‌ها مقابله با استکبار جهانی است.

 

وی با تاکید بر راهپیمایی ۱۳ آبان در روز دوشنبه افزود: شهروندان و مسئولین توجه کنند که این روز تنها برای دانش آموزان نبوده و باید نسبت به شرکت حداکثری در این راهپیمایی اهتمام و همت کافی وجود داشته باشد.

کد خبر 848744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha