حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳آبان پیام عزتمندی نظام اسلامی را در جهان مخابره می‌کند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳آبان و سر دادن شعارهای ضداستکباری بار دیگر پیام عزتمندی نظام اسلامی را در جهان مخابره می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز﴿جمعه ۱۰آبان﴾ در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه اراک گفت: حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳آبان و سر دادن شعارهای ضداستکباری بار دیگر پیام عزتمندی نظام اسلامی را در جهان مخابره می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: آمریکا شیطان بزرگی است که دوستی و نزدیکی آن به هر کشور، جز نابودی چیز دیگری را برای آنان به همراه ندارد و بدعهدی، خباثت، دروغگویی، حیله گری و غیر قابل اعتماد بودن دشمن بر همگان ثابت شده است.

 

وی ادامه داد: اقدام شایسته دانشجویان پیرو خط امام در روز ۱۳ آبان در تسخیر لانه جاسوسی اقدامی شجاعانه و انقلابی بود که لازم است همه مردم در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

 

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: برای رونق تولید مؤلفه‌های مختلفی وجود که حفظ واحدهای صنعتی موجود به منظور تثبیت نرخ اشتغال از مهمترین آن به شمار می‌آید.

 

وی با بیان اینکه مردم باید با تکیه بر توان داخلی و صادرات کالاهای مغزافزاری، نیاز کشور به اقتصاد نفتی را برطرف کنند گفت: همگان باید با کار، تلاش و همت تحریم‌های دشمن را به فرصتی برای توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاوری و پژوهشی تبدیل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دشمن در تلاش است با تحریم و جنگ اقتصادی واحدهای تولیدی کشور را به تعطیلی بکشاند که باید با تسهیل و رفع موانع تولید مانع تحقق هدف دشمن شویم.

 

خطیب جمعه اراک خاطرنشان کرد: اقتصاد مولفه اصلی قدرت است و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز جامعه را پاسخ دهد و چنانچه مردم و‌ مسولان به درستی در این حوزه فعالیت کنند، می‌توانیم موفقیت‌های زیادی به لحاظ توسعه اقتصادی داشته باشیم.

کد خبر 848792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha