برگزاری مسابقه امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم

رییس اداره قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه امر به معروف و نهی از منکر در کل کشور همزمان با ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام ارجمندی، رییس اداره قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرامون ویژه برنامه های ماه محرم به خبرنگار شبستان گفت: برگزاری مسابقه امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور یکی از مهمترین برنامه های ماه محرم اداره قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه طی سالهای گذشته افزود: کتاب هایی با موضوع مسابقه بین مخاطبان توزیع می شود و پس از ارزیابی نتایج به ده درصد شرکت کنندگانی که پاسخ مثبت دادند، جوایزی ارایه می شود.

برگزاری آموزش دوره مهدویت ویژه جامعه ایثارگر

رییس اداره قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دوره آموزش مهدویت در حال حاضر ویژه جامعه شاهد و ایثارگر به مدت 3 روزه و با ظرفیت 180 نفر در مجتمع فرهنگی شاهد قم برای استان های مختلف با همکاری مرکز تخصصی مهدویت تا پایان سال جاری برگزار می شود.

 

تهیه حدود 150 هزار فلش کارت قرآنی

حجت الاسلام ارجمندی گفت: تاکنون 150 هزار فلش کارت قرآنی ویژه جامعه شاهد و ایثارگر کشور تهیه شده است.

وی درخصوص دیگر برنامه های قرآنی این اداره گفت: برگزاری مسابقه پژوهشی قرآنی با محوریت ولایت در قرآن و حدیث از دیگر برنامه های اداره قرآنی بنیاد شهید است که پس از برگزاری مسابقه به 3 اثر برتر حواله 3 سفر به عتبات عالیات و کربلا اعطا می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 84884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha