علیرضا پولاد به عنوان عضو شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

طی حکمی از سوی حبیب رضا ارزانی، علیرضا پولاد به عنوان عضو شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار آن اداره کل در استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در بوشهر، علیرضا پولاد بعداز ظهر یکشنبه (19 آبان) در نشست مشترک به همراه حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستایی و عشایر با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی به عنوان عضو شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار آن اداره کل در استان بوشهر منصوب شد.

 

در متن این حکم که به امضای مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستایی و عشایر رسیده آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص و با توجه به معرفی جنابعالی از سوی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به موجب این حکم به عنوان عضو شورای فرهنگ و هنر و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار آن اداره کل منصوب می‌شوید.

 

امید است با توکل به حضرت باری تعالی و با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و استعدادها دستگاه های عضو شورا بتواند زمینه خدمت رسانی بیشتر به مناطق روستایی و جامعه عشایر را فراهم آورید.

 

هماهنگی و هم‌افزایی لازم با سایر اعضا و دبیرخانه شورا در راستای ایجاد انسجام مضاعف و حرکت نظام مند مورد انتظار و تاکید است.

 

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منان خواستاریم.

کد خبر 852625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha