زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان  بشاگرد فراهم می شود

بختیاری با بیان برای فراهم کردن استغال در بشاگرد باید طرح توسعه شهرستان ارائه شود، گفت: زمینه ایجاد شغل برای مددجویان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشاگرد،«سید مرتضی بختیاری » در دیدار با فرماندار و کارکنان امداد شهرستان بشاگرد، اظهار کرد: در شهرستان بشاگرد اقدامات زیادی انجام شده است و برای خارج شدن از محرومیت و توسعه و پیشرفت منطقه  به انجام کارهای بیشتری نیاز دارد.

 

وی افزود: همکاری با گروهای جهادی و پشتیبانی و حمایت از آنها می تواند در توسعه شهرستان نقش بسزایی داشته باشد.

 

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه اقدامات جهادی «والی » در بشاگرد، او را به یک برند و الگو در کل کشور تبدیل کرده است، عنوان کرد: برادران والی در بشاگرد زحمات و سختی های زیادی را متحمل شده اند تا بشاگرد امروز به اینجا رسیده است.

 

وی در خصوص اشتغال و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد، گفت: کمیته امداد قرار است در کل کشور اشتغالزایی را انجام دهد، اما برای ایجاد شغل در بشاگرد و اراضی دشت جگین، طرح توسعه شهرستان ارائه شود تا با همکاری بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان زمینه این کار برای مددجویان فراهم شود.

 

بختیاری تصریح کرد: مشاغل خانگی و صنایع دستی بومی در منطقه باید رونق پیدا کند و اجازه به فراموشی سپردن آنها داده نشود.

 

وی در ادامه  درخواست توسعه خوابگاه های دانش آموزی و حوزه علمیه خواهران و برادران و همچنین حمایت از دانش آموزان مدارس روستای خمینی شهر بشاگرد را مورد توجه خود قرار داد.

 

«احمد محمودی »، فرماندار شهرستان بشاگرد نیز در این دیدار، گفت: شهرستان بشاگرد جزء 31 شهرستان کمتر توسعه یافته منتخب کشور است که دولت برای توسعه و پیشرفت آن به دنبال اعمال تصمیمات و قوانین ویژه ای است.

 

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در شهرستان بشاگرد، افزود: کمیته امداد برای حل مشکل بیکاری در این شهرستان تمهیدات ویژه ای را در نظر بگیرد.

 

فرماندار شهرستان بشاگرد عنوان کرد: به منظور ایجاد شغل برای مددجویان و اهالی شهرستان بشاگرد، اراضی پائین دست جگین به آنها واگذار شود تا نرخ بیکار در منطقه کاهش یاید و شاهد رونق و پیشرفت منطقه باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 854616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha