اجرای طرح صالحین در اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از اجرای طرح صالحین به مناسبت هفته بسیج در این سازمان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مجتبی رضوانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی امروز (1 آذر) در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: طرح صالحین بسیج از جمله طرح‌هایی است که از یک نظام معرفتی و بصیرتی برخوردار بوده و در سطوح مختلف بسیجیان در حال اجراست.


وی به بررسی چگونگی فعالیت طرح حلقه های صالحین و رویکرد آموزشی و فرهنگی آن اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییر ساختار پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور با رویکرد شجره طیبه صالحین و عملیاتی کردن این ساختار در پایگاه‌ها و تشکیل حلقه‌های معرفتی صالحین شاهد فعال شدن این طرح در پایگاه مقاومت بسیج شهدای میراث فرهنگی استان مرکزی هستیم.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اضافه کرد: این طرح، راهکار بسیار مناسبی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی جامعه است و در حال حاضر یکی از فعال ترین طرح های در حال اجرای  بسیج است.

 

وی خاطر نشان کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت‌های معنوی و علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی موجبات ارتقای بیش از پیش آحاد بسیجیان در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بصیرتی فراهم می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 85477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha