تحریفات مذهبی در جلسات خواهران صورت می گیرد

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، بر مقابله با تحریفات مذهبی صورت گرفته در جلسات خانگی خواهران تاکید کرد و گفت: این سازمان در حال شناسایی و تشکیل پرونده و آموزش بانوان جلسه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بر توسعه تبلیغ دینی صحیح در جامعه تاکید کرد.


حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد با اشاره به تحریفات مذهبی موجود در جلسات خانگی اضافه کرد: بنا به تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خواهران جلسه‌ای را ساماندهی و از طریق مراجع قانونی با متخلفان برخورد کند.


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی همچنین تصریح کرد: هم‌اکنون سازمان تبلیغات اسلامی در حال شناسایی و تشکیل پرونده و آموزش بانوان جلسه‌ای است.


روحانی‌نژاد افزود: در رمضان گذشته پنج هزار نفر از این مبلغات در امر تبلیغ سراسر کشور به کار گرفته شدند.


وی در ادامه با اشاره به اعزام 40 هزار مبلغ به سراسر کشور گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اعزام این تعداد مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف کشور سعی دارد تا پیام عاشورا را در بین اقشار مختلف مردم به شکل مناسبی انعکاس دهد.


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به مدت دو سال است که برنامه فرهنگی و دینی خود را بومی محور کرده و بر اساس شرایط مناطق کشور برنامه‌های فرهنگی را تدوین می‌کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 85810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha