گسترش تعاملات آموزش فنی و حرفه‌ای با پارک علم و فناوری

رستمی از گسترش تعاملات آموزش فنی و حرفه ای با پارک علم و فناوری استان مرکزی خبر داد.

«حمید رضا رستمی» با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای و ارایه این آموزش ها در بخش های مختلف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بی مهارتی یکی از مشکلات امروز جامعه است و باید با همکاری وهمافزایی بین دستگاه ها این مهم مرتفع شود.

 

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی به بازدید جمعی از مدیران پارک علم و فناوری استان مرکزی از توانمندی ها و تجهیزات آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای درجه یک و تخصصی اراک اشاره کرد و گفت: این بازدید به منجر به گسترش تعاملات آموزش فنی و حرفه ای با پارک علم و فناوری استان مرکزی شده است.

 

وی بر لزوم بررسی راهکارهای افزایش همکاری دوجانبه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه ظرفیت ها و منابع انسانی خوبی در این  دو مجموعه وجود دارد که می تواند موجب توانمندی صنایع استان شود.

 

این مقام مسئل ی در ادامه افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک با تعاملات و همکاری های گسترده شاهد توانمندی های مهارتی در منابع انسانی استان باشیم.

 

رستمی فرا گیری آموزش های مهارتی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: آموزش های مهارتی راهی موثر در راستای ایجاد اشتغال برای افراد به ویژه جوانان و نوجوانان است.

 

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حفه ای استان مرکزی ادامه داد: آموزش فنی وحرفه ای استان مرکزی آمادگی همکاری با همه دستگاه ها و ارایه آموزش های لازم متناسب با نیاز آن مجموعه را دارد.

 

وی این همدلی و همکاری را سبب برون رفت از چالش بی مهارتی دانست و بیان کرد: اگر همه افراد مهارت های لازم در زمینه های مختلف را فرا بگیرند دیگر مشکل اشتغال  در جامعه نخواهیم داشت.

کد خبر 862294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha