مراکز نیکوکاری نقش موثری در حل مشکلات مددجویان دارند

محمدی گفت: مراکز نیکوکاری و مشارکت های مردمی نقش موثری در حل مشکلات مددجویان و نیازمندان دارند.

« عباس محمدی» با اشاره به فعالیت ها و مشارکت خیرین و نیکوکاران و مراکز نیکوکاری در رسیدگی به نیازمندان و محرومین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مراکز نیکوکاری نقش موثری در کمک به نیازمندان و محرومین دارند و همواره کمیته امداد را در راستای شناسایی نیازمندان و رسیدگی به انان یاری کرده اند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه به خرید 3 باب منزل مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: کمک هزینه خرید سه  باب منزل مسکونی  به  سه خانوار تحت حمایت ساوجی با اعتبار 130 میلیون تومان پرداخت شد.

 

وی افزود: کمک به تأمین مسکن مناسب برای مددجویان و نیازمندان از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است و همواره در این راستا فعالیت های گسترده ای را داشته و دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این سه باب منزل مسکونی در سال جاری به خانواده های تحت پوشش اهدا شده است، ادامه داد: کمک به تعمير، تکميل و بازسازي مسکن مددجويان  به تعداد  55 مورد و با اعتبار 235 میلیون تومان از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان در بخش مسکن مددجویی بوده است.

 

محمدی  با اشاره به اهمیت نقش مراکز نیکوکاری در حل مشکلات مددجویان در بخش مسکن، گفت: یکی از رویکرد‌های کمیته امداد مردمی کردن فعالیت‌های این نهاد از طریق راه اندازی مراکز نیکوکاری است که این مهم روند خدمت‌رسانی به مددجویان را بیشتر می‌کند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه اضافه کرد: امید است با همکاری خیران و همه دستگاه‌های اجرایی مشکلات مددجویان تحت حمایت در بخش مسکن مرتفع شود.

کد خبر 862920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha