پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: همزمان با هفته پژوهش پژوهشگران برتر حوزه دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی و واحدهای فناوری استان معرفی و تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «سعید کریمی» امروز (شنبه 16 آذر) در نشست خبری با خبرنگاران این استان که در استانداری برگزار شد، گفت: تلاش می شود تا با حمایت از پژوهشگران و محققان استان، ترغیب به سمت اجرای طرح‌های بومی و مسئله محور را ترویج دهیم.

 

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم در استان برای ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق، افزود: ضروری است تا با انسجام و همکاری بین بخشی بتوان گام های موثرتری در این حوزه برداشت.

 

کریمی، اتکا به توانمندیهای داخلی و رونق تولید را از اهداف هفته پژوهش امسال دانست و گفت: در همین راستا هشت طرح تحقیقاتی در استان تهیه شده است که از این تعداد سه طرح برای حضور در جشنواره ملی شرکت داده می شود.

 

رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: تسهیل اشتغال، ارزآوری و رفع موانع تولید از شاخص‌های تهیه طرح‌های پژوهشی رونق تولید است.

 

کریمی از معرفی طرح‌های پژوهشی برتر استان همزمان با هفته پژوهش و فناوری خبر داد و افزود: طرح‌های پژوهشی برتر در گروه‌های اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های فناوری انتخاب شده و در هفته پژوهش معرفی می‌شود.

 

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: در هفته پژوهش و فناوری امسال از 9 پژوهشگر برتر استان تجلیل می‌شود.

 

خاطرنشان می شود: برنامه‌های هفته پژوهش استان چهارمحال و بختیاری از 16 تا 22 آذر برگزار میشود.

 

کد خبر 864788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha