پخش زنده  مسابقات بین المللی کُشتی در سینماهای خراسان شمالی

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از پخش زنده ششمین دوره مسابقات کُشتی باشگاه های جهان در ۶ سینمای خراسان شمالی خبرداد.

ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در دو رشته کُشتی آزاد و فرنگی در سالن ورزشی شهرستان بجنورد برگزار می شود که این رویداد مهم ورزشی به صورت زنده از سینماهای سراسر استان هم پخش خواهد شد. 

 


سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اظهار کرد: این اقدام در راستای دسترسی راحت‌تر همه هم استانی های عزیز در سینماها انجام می شود تا علاقه‌مندان بتوانند از این رویداد فرهنگی و ورزشی به شکل ویژه ای بهره برداری کنند.

 


حیدری بیان داشت: رقابت های جام باشگاه های کُشتی جهان از 27 تا 29 آذرماه در سینماهای استان و به صورت زنده پخش می شود و علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیط این رویداد ورزشی به سینماهای استان مراجعه کنند.


وی خاطرنشان کرد: سینماهای گلشن، عمیق و داریوش بجنورد، سینما نسیم اسفراین، سینما غدیر شیروان و سینما اندیشه مانه و سملقان میزبان پخش زنده ششمین دوره مسابقات کُشتی باشگاه های جهان می شوند.  

 

حیدری، همچنین از آماده سازی سالن های آمفی تئاتر دانشگاه بجنورد و دانشگاه علمی و کاربردی برای پخش زنده این مسابقات خبرداد.
 

کد خبر 868171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha