دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها زمینه ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم کنند

حیدری گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با هماهنگی و هم افزایی، موانع پیش روی طرح های اشتغال‌زایی استان را مرتفع و زمینه ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «ایرج حیدری» در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: روند مناسب پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان طرح‌های مختلف با سرعت هرچه بیشتر دنبال شود.

 

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با هماهنگی و هم افزایی، موانع پیش روی طرح های اشتغال‌زایی استان را مرتفع و زمینه ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم کنند.

 

معاون هماهنگیامور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: مناطق روستایی استان هرمزگان مزیت‌های بسیاری برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری دارند و اعتبارات هر شهرستان متناسب با استعدادهای مناطق روستایی آن به متقاضیان پرداخت گردد.

 

حیدری گفت: تحقق اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ویژه اشتغال روستایی و مددجویان نهادهای حمایتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری و دنبال گردد.

 

وی بیان داشت: جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغالزایی برای رصد عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک ها در حوزه عملیاتی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی تداوم پیدا خواهد کرد و تا کنون با پیگیری‌های صورت گرفته موانع پیش روی بسیاری از متقاضیان اجرای طرح های اشتغال‌زایی در هرمزگان مرتفع شده است.

 

 

کد خبر 868345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha