گیلان تنها استان فاقد سالن ورزشی فرهنگیان است

جهان آرای فردای بهتر دانش آموزان را در گرو مشارکت اولیا و خیرخواهان عنوان کرد و گفت: گیلان تنها استانی است که فاقد سالن ورزشی بزرگ با استخر شنای فرهنگیان است،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، باشگاه ورزشی«هیوا شفیع زاده» با حضور مدیر کل آموزش و پرورش گیلان امروز( چهارشنبه،27 آذر) در مرکز آموزشی فرزانگان لنگرود افتتاح شد.

 

«نادر جهان‌آرای» در این مراسم با بیان اینکه مجموعه شهرستان لنگرود با چهره‌های خوشنام و پیشینه فرهنگی در آموزش و پرورش از یاران فعال مجموعه آموزش و پرورش محسوب می‌شود، گفت: شهرستان لنگرود یکی از شهرستان‌های پیشرو استان در امر آموزش و پرورش است که فعالیت و مدیریت مجموعه خیران ستودنی است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان فردای بهتر دانش‌آموزان را در گرو مشارکت اولیا و خیرخواهان عنوان و تصریح کرد: اولیا، خیران و سمن‌ها از همراهان خوب در حوزه آموزش و پرورش تلقی می‌شوند و هزینه‌کرد در آموزش و پرورش امروز هم ضرورت و هم امری مقدس است.

 

وی با بیان اینکه استان گیلان تنها استانی است که فاقد سالن ورزشی بزرگ با استخر شنای فرهنگیان است، اذعان کرد: کمبود فضای آموزشی و ورزشی در سطح استان یک از دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

 

جهان‌آرای با اشاه به شعار سال تحصیلی با عنوان "مدرسه محل زیست تحصیلی پرنشاط و شرافتمندانه " گفت: فعالیت‌های ورزشی یکی از مولفه‌های پرنشاطی است که باید دانش‌آموزان در کنار رقابت‌های سخت علمی برای کسب رتبه‌های کنکور در زمینه ورزشی نیز فعال باشند.


« جمشید لاهوتی» در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات خیران و توجه به جایگاه تربیت بدنی و ورزشی، گفت: ورزش کردن علاوه بر اینکه در روحیه  و یادگیری دانش‌آموزان تاثیر مثبت دارد بلکه موجب عملکرد بهتر دانش‌آموزان و کاهش استرس نیز می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش لنگرود با بیان اینکه در حال حاضر سه پروژه توسط خیران در شهرستان در حال اجراست، افزود: به فرموده رهبری" توجه مردم به امر مدرسه‌سازی نشان‌دهنده درک درست جامعه از اهمیت تعلیم فرزندان است".

 

 گفتنی است، سکینه عطایی و امان الله عطایی هزینه ساخت و تجهیز سالن ورزشی " هیوا شفیع زاده" را تقبل کردند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 869551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha