اجرای طرح «کوله پشتی» کتاب در کانون صاحب الزمان (عج) خراسان جنوبی

نظری با اشاره به اجرای طرح کوله پشتی کتاب در روستای آ‌سفیچ خراسان جنوبی گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) آسفیچ، طرح کوله پشتی کتاب با هدف تحویل کتب درب منازل مردم اجرا می شود.

«فاطمه نظری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیج در سال 90 تاسیس شد که در ابتدا یکصد عضو در کانون داشتیم و اکنون تعداد اعضای ما به حدود یکصد و 50 نفر رسیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیج به برنامه های کانون از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: محافل قرآنی برگزار کردیم و مهم ترین برنامه ما پیاده روی در روز عید غدیر بود که حدود 200 نفر شرکت کردند و از روستای آسفیج به سمت روستای سیدان حرکت کردیم.

 

وی با بیان اینکه جمعه ۶ دی جشن تولد «بچه های مسجدی» را در کانون برگزار کردیم، افزود: این برنامه برای نوجوانان و کودکان متولد دی ماه برگزار شدغ چند سالی است که جشن تولد بچه های مسجدی را چند نوبت در کانون برگزار می کنیم.

 

نظری با اشاره به دیگر برنامه های کانون اظهار داشت: تا پایان سال جاری برنامه هایی از جمله قصه گویی برای کودکان و یادواره شهدا را در کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیج اجرا می کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیج با بیان اینکه 2 هزار کتاب در کتابخانه کانون وجود دارد، افزود: چند وقتی است طرح کوله پشتی کتاب را در روستا راه انداخته ایم که در راستای آن کتاب ها را به درب منزل علاقمندان می بریم و بعد از چند روز جمع آوری می کنیم.

 

وی به مشکلات و کمبودهای کانون اشاره کرد و گفت: رایانه برای استفاده از فناوری و فضای مجازی در کانون نداریم و در خصوص سیستم های گرمایشی و سرمایشی با مشکلاتی و به رو هستیم و در خواست داریم که در راستای به روز رسانی کتب کتابخانه کانون، خیرین و نیک اندیشان کمک هایی داشته باشند.

 

نظری با تقدیر از حمایت هیات امنا و امام جماعت مسجد با کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) آسفیچ، خاطرنشان کرد: برای جذب نوجوانان آموزش رایانه و کلاس های هنری، خیاطی و نمد دوزی را در کانون برگزار می کنیم.

کد خبر 871815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha