نهم دی ماه روز دشمن‌شناسی و انسجام مردم بصیر ایران است

ماموستا رستمی گفت: نهم دی ماه روز دشمن‌شناسی و انسجام هر چه بیشتر مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،فایق رستمی امروز(6دی) در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع سنندج برگزارشد،اظهار داشت: نهم دی ماه روز دشمن‌شناسی و انسجام امت مسلمان ایران در برابر دسیسه های و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: باید این روز مهم را گرامی بداریم و در راستای تقویت پایه‌های انسجام و اتحاد در جامعه تلاش کنیم، زیرا دشمنان نظام همیشه از وحدت و همبستگی ملت ایران می ترسند وهمین اتحاد باعث خنثی شدن نقش های شوم دشمنان می شود.

امام جمعه سنندج بیان کرد: همه ما باید حضور گسترده در مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه داشته باشیم زیرنهم دی ماه روز بصیرت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان نظام است.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور مسئولان در نمازجمعه ،افزود: نماز جمعه مکانی بسیار مناسب برای ارتباط مدیران و مسئولان با مردم است و می توان از این پایگاه عظیم اجتماعی و دینی برای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

 

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به هفته سوادآموزی بیان کرد: اسلام دین علم آموزی و آگاهی بخشی است و در آیات و احادیث متعدد بر تلاش مسلمانان برای سوادآموزی تاکید بسیار شده است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی در گرو کسب علوم مختلف است.

 

امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان کرد: عزت و تعالی همه ما مسلمانان در گرو عمل به آیات الهی و آموزه‌های اسلامی است.

 

 

 

کد خبر 872893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha