برگزاری همایش قرار هشتم در اردکان

همایش بزرگ قرار هشتم با حضور خادم یاران رضوی در شهرستان اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ همایش بزرگ «قرار هشتم» به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اردکان با حضور جمع کثیری از خادم یاران رضوی (علیه‌السلام) در محل هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد.

«اکبر نوریان» در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از عملکرد مناسب مسئولان و دست‌اندرکاران کانون‌های هشت‌گانه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مناطق گوناگون و مختلف شهرستان اردکان تقدیر، تشکر و تجلیل به عمل آورد.

وی با اشاره به روایات و نقل‌قول‌هایی قابل تأمل در مورد کرامات و مقام والای شمس الشموس، حضرت علی ابن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) افزود: شاهد ثبت‌نام و حضور جمع قابل‌توجهی از خادم یاران رضوی در شهرستان اردکان هستیم که البته بخشی از این جمعیت هنوز اقدام به تکمیل پرونده خود در سامانه نکرده‌اند و می‌بایستی در اسرع وقت پرونده خود را تکمیل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان بابیان اینکه می‌توان از ظرفیت مناسب و گسترده خادم یاران برای خدمت‌رسانی رضوی به قاطبه ملت استفاده کرد اظهار داشت: فرارسیدن روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت را نیز گرامی می‌داریم. آگاه‌سازی و بصیرت افزایی در سطح جامعه نسبت به مسائل و موضوعاتی ازجمله 9 دی‌ماه یکی از موارد لازم امروزِ کشور محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم حل و رفع تنگناها و مشکلات مردمی خطاب به خادم یاران رضوی حاضر در این برنامه گفت: شما عمارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستید. اگر 9 دی‌ماه برای آحاد و اقشار مختلف مردم به خوبی تبیین و تشریح نشود وضعیت همانند ایامی می‌شود که امیرالمؤمنین، حضرت امام علی (علیه‌السلام) 25 سال خانه‌نشین شد.

نوریان در پایان بر لزوم ادامه دادن راه شهدای والامقام و پرافتخار توسط جوانان پرشور و انقلابی تأکید کرد.

گفتنی است که همایش بزرگ قرار هشتم هرماه باهدف هم‌افزایی بیش از پیش خادم یاران رضوی (ع) در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

کد خبر 873905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha