تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی در استان اردبیل برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی در پی شهادت فرمانده سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام «ولی نظر پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی در پی شهادت فرمانده سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اردبیل برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در محکومیت جنایت شهادت فرمانده سپاه قدس ایران و معاون فرمانده حشد الشعبی در عراق در سراسر استان سر خواهند داد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از عموم مردم دعوت شده تا با حضور در این راهپیمایی جنایت های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه را محکوم کنند.

 

حجت الاسلام نظرپور با اشاره به اینکه این شهادت را به خانواده و حضور مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می کنم، افزود: راه شهادت راه همه جوانان کشور است و چنین جنایت های هیچگاه راه مبارزه با استکبار را متوقف نخواهد کرد.

کد خبر 875816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha