هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی؛ ترس از عزت و عظمت مالک اشتر

امام جمعه ارومیه گفت: هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی همانند ترس از عزت وعظمت مالک اشتر بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی»، امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته(۱۳دی) ارومیه، شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی را تسلیت گفته و اظهار کرد: با شهادت این بزرگان، راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داشت.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام ترامپ و امثال ترامپ جنایتکار جواب دندان شکنی از سوی مسلمانان دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی برای مقام معظم رهبری همانند مالک اشتر برای امام علی (ع) است و با توکل به وعده الهی، بزودی بر دشمنان پیروز خواهیم شد و نخواهیم گذاشت خون سلیمانی پایمال شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: تبریک امام خامنه‌ای به این شهید بزرگوار نشان از مقام والای سردار سلیمانی است که به هدف خود یعنی شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود به ملاقات حضوری با سلیمانی اشاره و عنوان کرد: من شخصا عشق به شهادت را در ایشان لمس کرده بوده‌ام و برای ما ضایعه بزرگی است ولی برای خود ایشان مایه سعادت است.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را سیراب می‌کند، خاطر نشان کرد: خون شهدا در نهایت به نابودی کاخ ستم و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اذناب آمریکا می‌انجامد.

حجت‌الاسلام قریشی اذعان کرد: در قرآن هم بیان شده که دشمنان با شهادت رزمندگان اسلام در واقع قبر خود را کنده و مسلمانان را در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌کنند.

وی بیان کرد: ما منتظریم یا خدا انتقام سردار را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم و ناراحت از این فقدان هستیم ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند.

امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان نسبت به موضوعاتی نظیر FATF حساسیت داشته باشند تا شاهد اثرات ناگوار آن نباشیم.

وی در ادامه سخنان خود از حضور مردم در سالروز حماسه مردمی ۹ دی تشکر و افزود: این نشان دهنده بصیرت مردمی است که همانند ایام فتنه در دل‌هایشان ماندگار است.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه سخنان خود در خصوص موضوع اف‌ای‌تی‌اف، اظهار کرد: انتظار از مسئولان این است که بدون توجه به نقشه دشمنان زیر بار حرف زور بروند و باید برای مردم روشن شود که هدف از این لوایح چیست و مسئولان شفاف و صریح به سخنان منتقدین گوش دهند و ایرادات موجود در لوایح و کنوانسیون‌های مختلف را استخراج کنند تا رفع شبهه شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در ادامه خطبه ها افزود: : متخصصان در مورد این لایحه و بندهای مختلف آن نظرات خوبی ندارند و اینکه منتقدان این موضوع خواستار مناظره هستند، یعنی در صورت تصویب مملکت را تقدیم دشمن می‌کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موضوع انتخابات گفت: شرکت در انتخابات همانند نماز واجب است چراکه برای حفظ نظام نیاز است و انتخاب افراد دارای شعور سیاسی الزامی است.

کد خبر 875891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha