کسب ۸۴۴۰ امتیاز توسط کانون شهید حججی بیرجند در رویداد ملی فهما

نذری با تاکید بر اینکه کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند ۱۵۷ عضو در سامانه بچه های مسجد کرده است، گفت: این کانون در زیست بوم مجازی کانون های مساجد موفق به کسب هشت هزار و ۴۴۰ امتیاز شده است.

«مریم نذری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: این کانون هم اکنون در سایت بچه های مسجد موفق به ثبت مشخصات ۱۵۷ عضو از اعضای کانون شهید حججی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند با تاکید بر اجرای برنامه در مناسبت های مختلف برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، گفت: برگزاری جشن دهه کرامت و دعوت از خادمیاران، برگزاری رواق سیار رضوی، قرائت دعای ندبه در صبح های جمعه و مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه هاست.

 

وی افزود: همچنین امسال 25 نفر از بانوان اعضای کانون با حضور در مسجد و در یک دورهمی، ضمن پاک کردن گل‌های زعفران، هزینه آن را برای انجام کارهای فرهنگی و نیازهای مسجد و کانون اختصاص دادند.

 

نذری با بیان اینکه در حال حاضر این کانون کتابخانه ندارد اما یک نیاز و مطالبه جدی از سوی اعضای کانون در فواصل زمانی مختلف سال است، افزود: اما 200 جلد کتاب داریم که به صورت ایستگاه کتاب در اختیاران اعضای کانون قرار می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند ادامه داد: این کانون در زیست بوم مجازی کانون های مساجد  موفق به کسب هشت هزار و ۴۴۰ امتیاز شده است که این امتیازات در محورهای مختلف ثبت ایده، تولید آثار تئاتر و سرود مسجدی، ترویج و توسعه فرهنگ نماز، برنامه های هفته بسیج، عضیت در شبکه اجتماعی فهما، معرفی ارکان و تشکیلات کانون برابر الگوی ابلاغی ستاد، تکمیل پروفایل کانون و شرکت در مسابقات کتابخوانی کسب شده است.

 

 

 

 

کد خبر 877360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha