نامگذاری ۲ کانون مساجد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی در خوزستان

حجت الاسلام همت پور از نامگذاری ۲ کانون فرهنگی مساجد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرستان های اهواز و دزفول خبر داد.

«حجت الاسلام مرتضی همت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با درخواست امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام حسین (ع) اهواز، بنا شده کانون فرهنگی هنری سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در این مسجد تاسیس شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: همچنین با درخواست هیئت امنا و امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء دزفول، کانون فرهنگی هنری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جوار این مسجد تاسیس شد.

 

وی اضافه کرد: این اقدام با توجه به حضور سردار سرافراز اسلام در بحران سیل در خوزستان انجام شده و بنا شد با نامگذاری نام سردار قاسم سلیمانی بر کانون های مساجد، یاد این سردار آسمانی را زنده نگه داشته و خدمات ایشان را ارج نهیم.

 

حجت الاسلام همت پور با بیان اینکه مردم خوزستان با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر سردار دل ها سنگ تمام گذاشتند تصریح کرد: بیش از 50 موکب، مسجد و حسینیه در مسیر تشییع کنندگان پیکر شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش به خدمت رسانی مشغول بودند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد خوزستان به صورت یکپارچه با نصب بنر و پرچم سیاه و برگزاری جلسات قرآن، ادعیه، سخنرانی و مداحی در تکریم شهید قاسم سلیمانی عزاداری کردند اذعان داشت: برخی دیگر از شهرستان های خوزستان درخواست تاسیس کانون فرهنگی هنری مزین به نام شهید سلیمانی را داشتند.

 

کد خبر 877850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha