حرکت دانشگاهیان در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است

حجت الاسلام خدیوی با تأکید بر حرکت دانشگاهیان در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه سند و نقشه شکوفایی و توسعه پایدار کشور است.

به گزارش خبرگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «علی خدیوی» امروز در نشست علمی اساتید و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شعارهای اصیل انقلاب اسلامی بر اساس فطرت انسان‌ها بنا شده است، اظهار داشت: در نظام اسلامی رعایت عدالت، انصاف، استقلال و آزادی و پرهیز از اشرافی‌گری تاکید شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور دارای ظرفیت‌های مختلف و فراوانی هستند، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت برای پیشبرد و تعالی انقلاب بهره‌مند شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها با تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد و تولید علم و فناوری با توجه به نیاز روز جامعه می‌توانند در این خصوص گام‌های موثری بردارند.

حجت الاسلام خدیوی حرکت دانشگاهیان در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را ضروری دانست و افزود: این بیانیه سند و نقشه آینده شکوفایی و توسعه پایدار کشورمان محسوب می شود.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دانشگاهیان باید بیش از سایر نهادها و دستگاه‌ها در این راستا تلاش کنند، افزود: همه مسؤولان، مدیران و دست‌اندرکاران باید برای پیشبرد اهداف تعالی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اصول بنیادین انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آن مسVول و مدیری که برای رسیدن به پست و مقامی فقط در راستای پر کردن جیب خودش است، آن فرد هیچ‌گونه جایگاهی در این نظام ندارد.

خدیوی با تاکید بر اینکه با تمسک به خداوند متعال، ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌توان در پیشبرد اهداف عالی نظام موفق شد، خاطرنشان کرد: هر کس در حد توان خود باید دینش را به نظام ادا کند.

کد خبر 877980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha