دشمن شناسی و بصیرت افزایی ویژگی بارز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

سرهنگ خالقیان دشمن شناسی و بصیرت افزایی را از بارزترین صفات شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی برشمردوتاکید کرد: همه ما باید در این دوران ادامه دهنده راه شهدا باشیم واز آنان الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سرهنگ«علی خالقیان» در مراسم رویش سلیمانی‌ها در سمنان،با اشاره به ویژگی ها وشاخصه های  شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای محور مقاومت گفت: مردم به‌خوبی جایگاه والا و ارزشمند شهید سپهبد سلیمانی را می‌شناسند و قدرشناس تمام زحمات شبانه‌روزی او در راه مبارزه با تروریسم بین‌الملل به‌ویژه در منطقه خاورمیانه هستند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان ابراز کرد: برکات خون این شهید باعث انسجام و یکپارچه شدن ملت در مقابل ظلم شده است.

 

وی با بیان اینکه جبهه باطل به سرکردگی آمریکا ۴۰ سال است که به هر نحوی به کشور ایران ضربه می‌زند گفت: این کشور به پشتوانه خون شهدا سرپا مانده است.

 

سرهنگ خالقیان با تاکید بر اینکه کشور ما از تحریم‌ها و تهدید‌ها نمی‌هراسد و این کشور با وحدت به راه خود ادامه خواهد داد ادامه داد: سردار شهید سلیمانی مرد اول مبارزه با داعش در دنیا بوده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دل‌ها را تسخیر کرده بود و آمریکا و متحدانش جواب کوبنده و دندان شکنی از ایران خواهند گرفت.

 

به گفته وی سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی با نثار خون مطهر خود انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام را مستحکم کرد.

 

مراسم رویش سلیمانی‌ها با حضور تعداد زیادی از جوانان در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد.

کد خبر 878404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha