مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سامانه «بچه‌های مسجد» عضو شد

قلعه شاخانی با ثبت‌نام در زیست‌بوم سامانه «بچه‌های مسجد» عضو افتخاری کانون فرهنگی هنری مجمع قرآن مسجد جامع سنندج شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «جلال قلعه‌شاخانی» در نشست با اصحاب رسانه استان که پیرامون اجرای رویداد ملی فهما برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همراهانش از اصحاب رسانه که در راستای توسعه استان بویژه توسعه فرهنگی آن تلاش می‌کنند، تقدیرکرد.

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کردستان اظهارکرد: در روزهای اخیر با شهادت سردار سلیمانی‌ شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف و حضور اصحاب رسانه بودیم و از حضور حداکثری مردم در برنامه‌های گرامیداشت سردار سلیمانی قدردانی می‌کنیم.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای رویداد ملی فهما عناون کرد: فهما عنوان طرحی است که در آن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با ثبت فعالیت‌های مسجد محور خود در سامانه بچه‌های مسجد ارزیابی و ساماندهی می‌شوند.

 

 

 

قلعه‌شاخانی با بیان اینکه ثبت فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و هنری کانون‌ها موجب رتبه‌بندی و کسب امتیاز می‌شود، خاطرنشان کرد: شناسایی و عرضه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از اهداف مهم اجرایی رویداد ملی «فهما» است.

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌کردستان به‌روزرسانی فعالیت‌های کانونی و ارائه طرح ها و ایده‌های نو را از مزیت‌های رویداد ملی «فهما» برشمرد و افزود: طرح ملی «فهما» زمینه‌ساز بروز و ظهور استعدادها و فعالیت‌های نهفته کانون‌های مساجد است.

 

 

 

قلعه شاخانی در ادامه این نشست خبری ضمن آشنایی با شیوه کار و عملکرد پرتال بچه‌های مسجد، با ثبت نام در زیست بوم سامانه «بچه‌های مسجد» عضو افتخاری کانون فرهنگی هنری مجمع قرآن مسجد جامع سنندج شد.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

کد خبر 879915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha