کانون های مساجد به فعالیت در فضای مجازی ورود کنند

حجت الاسلام بدوی از برگزاری دوره های مختلف آموزش فضای مجازی در کانون فرهنگی هنری سادات اهواز خبر داد و گفت: این دوره ها در آینده می تواند به ایجاد بازار اشتغال برای جوانان کمک کند.

«حجت الاسلام حمید بدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که کانون های مساجد باید در اولویت خود قرار دهند پرداختن به فعالیت هایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات اهواز افزود: از مهمترین اقدامات این کانون راه اندازی کانال در فضای مجازی است که در این کانال مشکلات و معضلات جوانان با شیوه جذاب و کاربردی بیان می شوند که همین مهم سبب جذب جوانان به فعالیت های کانون شده است.

 

وی با بیان اینکه امروزه جوانان بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می کنند اذعان داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید به صورت جدی بررسی شود ورود کانون های به فضای مجازی و تشکیل کانال ها و گروه هایی است که این مهم تاثیر بسزایی در جذب جوانان خواهد داشت.

 

حجت الاسلام  بدوی با اشاره به اینکه خانواده ها در جهت پیشبرد اهداف کانون های مساجد به کمک این مراکز بیایند تصریح کرد: حضور والدین در فعالیت های کانون های مساجد در کنار فرزندان خود نتایج مطلوبی دارد.

 

وی اضافه کرد: کانون های مساجد باید برنامه هایی برای والدین اعضا داشته باشند تا همکاری خانواده ها در جهت اهداف کانون بیشتر شود.

 

مدیر کانون فرهنگی سادات ابراز کرد: در این کانون به صورت مرتب دوره های مختلف آموزش فضای مجازی همراه با اعطای گواهینامه معتبر برگزار می شود و این مهم در آینده می تواند به ایجاد بازار اشتغال برای جوانان کمک کند.

 

کد خبر 879948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha