آمریکا منابع عزت و اقتدار ما را نشانه گرفته است

آیت الله عابدینی گفت: ما باید از آمریکا انتقام بگیریم چراکه آمریکایی ها امنیت، وحدت، منابع عزت و اقتدار ما را نشانه گرفته اند و از این رو باید به آنها پاسخی کوبنده و پشیمان کننده دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۷ دی) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگی بود که دشمن می خواهد به گونه ای جلوه دهد که شهید سلیمانی تمام شده است در حالی که مسلمانان نشان داده اند فکر و اندیشه این شهید ادامه دارد.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: نخستین سیلی محکم به آمریکا با دستان قدرتمند شهید حاج قاسم سلیمانی نواخته شد و در کربلا هم وقتی دستان حضرت عباس (ع) قطع شد، سیلی های محکمی بر صورت بنی امیه نواخته شد به طوری که همین سیلی ها بساط بنی امیه را برچید.

 

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در دل دشمنان رعب و وحشت انداخت و امید را در دل های مستضعفان بیشتر کرد و شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس چشم انداز انقلاب اسلامی را ارتقا بخشید به طوری که در گذشته وقتی از انتقام صحبت می شد دفع عملیات صیهونیستی و کشتن آمریکایی متجاوز در منطقه مطرح بود ولی امروز حتی ویران شدن پایگاه نظامی آمریکا کافی نیست.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این حمله یک سیلی به صورت آمریکایی بود و انتقام اصلی این است که بساط رژیم صهیونیستی برچیده شود و آمریکایی ها از همه کشورهای اسلامی منطقه بیرون رانده شوند و این انتقام اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی تأکید کرد: ما باید از آمریکا انتقام بگیریم چراکه آمریکایی ها امنیت، وحدت، منابع عزت و اقتدار ما را نشانه گرفته اند و از این رو باید به آنها پاسخی کوبنده و پشیمان کننده دهیم؛ آمریکایی ها به دنبال این هستند که فرهنگ حسینی و اهل بیتی را از ملت ما بگیرند و کاری کنند مردم ما نسبت به اعتقادات دینی بی تفاوت باشند.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: دشمنان در میدان اقتصاد با جنگ اقتصادی که راه انداخته اند می خواهند به کشور در این حوزه ضربه بزنند بنابراین کسانی که مسئولیت اقتصادی کشور را برعهده دارند نباید بگویند از خارج بریدن و به داخل تکیه کردن را نمی فهمیم.

 

وی تصریح کرد: امروز آحاد مردم این را متوجه شده اند کسانی که به خداوند متعال ایمان دارند، در راه خدا محکم ایستاده و با طاغوت و شیطان مبارزه می کنند و بر اساس آیات قرآن کریم کسانی که مسیر شیطان را پیش بگیرند، سرپرست آنها شیطان بوده و انتها و سرنوشت خوشایندی را در پیش ندارند.

 

آیت الله عابدینی در ادامه اظهار کرد: سران آمریکا باید بدانند موشک های سپاه پاسداران که پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد، اقدامی است که در دین ما رجم شیطان است، البته نه با سنگ های کوچکی که حاجیان در مکه رجم می کنند بلکه با سنگ هایی که در دستان قدرتمند سردار سلیمانی ها و سردار حاجی زاده است و دشمنان از رجم شیطانی که از سوی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است، جان سالم به در نمی برند و هر روز قدرت این رجم شیطان در دستان ملت و جریان مقاومت بیشتر خواهد شد.

 

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند من از سپاه پاسداران راضی هستم و اگر سپاه نبود کشور نبود، مقام معظم رهبری هم  درباره پاسداران فرموده اند این عزیزان شخصیت هایی هستند که لباس عفاف و تقوا برتن کرده اند و به استقبال معنویات رفته اند و برای خدا قدم در میدان سختی ها و شهادت و جانبازی گذاشته اند.

 

امام جمعه قزوین خاطر نشان کرد: کسی حق ندارد به ساحت مقدس سپاه پاسدرات جسارتی داشته باشد و کسانی که به گونه ای سقوط هواپیما را تفسیر کردند که فرزندان این مرز و بوم را زیر سوال ببرند بدانند این موضوع و حرکت از غلط های فراموش نشدنی است.

 

وی در پایان با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان یادآور شد: لازم است همه به کمک مردم سیل زده در این مناطق بشتابند و تهیه وسایل زندگی، مواد غذایی و بازسازی منازل این عزیزان باید مورد توجه جدی قرار گیرد و باید بکوشیم نیازهای این هموطنان را رفع کنیم.

کد خبر 881868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha