ترویج گفتمان مهدویت از راهکارهای مقابله با فتنه‌های دشمن است

مردانی گفت: ترویج گفتمان مهدویت و جهانی‌سازی مکتب شیعه می‌تواند از مهمترین راهکارهای مقابله با فتنه‌های دشمن باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» امروز (سه شنبه 1 بهمن) در نشست هماهنگی اجلاس استانی یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی گفت: تلاش در راستای جهانی سازی مکتب شیعه و مهدویت و فرهنگ انتظار یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی است که باید در مناسبت‌ های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ترویج و آموزش سبک زندگی مهدوی تصریح کرد: با بهره‌گیری از متون دینی و تاسی از سیره و زندگی شهدا و سیره ولایت فقیه می‌توان به خوبی این مهم را محقق کرد.

 

مردانی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی در استان، اظهار داشت: این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است و می طلبد همه دستگاه ها و ادارات برای برگزاری هرچه بهتر آن همکاری و هم افزایی داشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ضروری است تا برای هریک از دستگاه های استان وظایفی تعریف و تدوین شود تا در روز 20 بهمن زمان برگزاری جشنواره شاهد برگزاری یک اجلاس درخور و شایسته نام آن در استان باشیم.

 

مردانی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس در دهه فجر فرصت مغتنمی در جهت تبیین اهداف و آرمان‌ های انقلاب اسلامی است که همزمانی آن با مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌تواند در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت نیز نقش موثری ایفا کند.

 

کد خبر 883644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha