برترین های چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در یک نگاه

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب محورهای ارزشی با رویکرد تحقق بیانیه انقلاب اسلامی بار دیگر عرصه رقابت رسانه ای را برای اصحاب رسانه البرز فراهم کرد.

خبرگزاری شبستان - البرز: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب محورهای ارزشی با رویکرد تحقق بیانیه انقلاب اسلامی بار دیگر عرصه رقابت رسانه ای را برای اصحاب رسانه البرز فراهم کرد.

 

برترین ها و برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز نسبت به اهمیت این دوره از جشنواره نظراتی دارند که هر یک از آن ها در قالب اجرایی می تواند زمینه رشد و ارتقاء جایگاه رسانه در سطح استان تلقی شود.

 

مینا صدیقیان، رتبه نخست چهارمین جشنواره ابوذر در البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر به واقع فرصت یک رقابت رسانه ای سالم، هدفمند با محور قرار دادن میزان توانمندی و ظرفیت اصحاب رسانه است.

 

خبرنگار خبرگزاری فارس در البرز افزود: اثرگذاری و تعالی یک رسانه در جهت معرفی ارزش و اهداف تعالی مردم آن جامعه محقق می شود که البته جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب های متعدد رقابتی این دوره به این ضرورت توجه کرد.

 

اکبر علاقه بندی رتبه نخست چهارمین  جشنواره ابوذر را با ارائه اثری با عنوان « جنگ نرم، میوه شیرین مقابله با شیطان بزرگ» این جشنواره را فرصتی در جهت بیان قابلیت های رسانه ای و خبری استان خواند.

 

 

محمدحسین ذاکر حسینی، برگزیده چهارمین جشنواره ابوذر از رادیو البرز در بخش گزارش رادیو توانست نظر داوران را نسبت به برنامه تولیدی گزارش خود جلب کند و شایسته تقدیر شود.

 

محمد مهدی پورعرب، عکاس خبرگزاری فارس استان البرز نیز با کسب رتبه اول در بخش عکس درخشید. همچنین صدیقه صباغیان با ارائه اثری با عنوان « روایت پاسدار فاطمیون از غربت دردانه سه ساله» توانست رتبه اول را در بخش مصاحبه کسب کند.

 

 

در بخش تیتر، نوشین طهماسبی از خبرگزاری ایرنا با عنوان « رسانه باید دین خود را به دفاع مقدس ادا کند» شایسته تقدیر شد. فرزانه یوسفیان از روزنامه پیام آشنا نیز با ارائه خبری با تیتر « مترویی که دانشگاه را دور می زند» رتبه سوم جشنواره را کسب کرد. 

 

الهام آمرکاشی از روزنامه پیام آشنا با عنوان « سمفونی های سیاه برای سفره های سفید» رتبه دوم جشنواره را در بخش تیتر از آن خود کرد. مجتبی علیمردانی از قدس آنلاین رتبه نخست جشنواره را با ارائه خبری با عنوان « حراج اعتماد پشت تخفیف های غیرواقعی» در بخش تیتر کسب کرد.

 

در بخش یادداشت نیز اکبر سعیدی از هفته نام تریبون شهر با عنوان حمایت از کالای ایرانی از شعار تا عمل شایسته تقدیر شد. سمیرا مرادی از روزنامه البرز فردا رتبه سوم را در این بخش کسب کرد. رضا اربابی نیز از روزنامه روزگار ما رتبه دوم و مهدی تیموری نیز از روزنامه دنیای هوادار رتبه اول را به دست آورد. 

 

 

بخش ویژه این دوره از جشنواره با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب عاطفه بیات، پویا پارسا و مجید کرمی همچنین گروه هنری فرزندان ایران را به ترتیب رتبه های اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

 

تقدیر و تجلیل از پیشکسوت رسانه، جانباز دوران دفاع مقدس « حسین ایوبی» از محورهای اصلی این جشنواره بود که مورد استقبال اهالی رسانه استان البرز قرار گرفت. 

 

 

کد خبر 884346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha