مطالبه ما پاسخ قاطع دولت به دخالت های انگلیس است

حضرتی با اشاره به این که کشور‌های دیگر اجازه ندارند در استقلال کشور ما دخالت کنند، گفت:مطالبه ما پاسخ قاطع دولت و وزارت امور خارجه به دخالت های انگلستان و جلوگیری از تکرار آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیررضا حضرتی» امروز(4بهمن) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به الگو بودن ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) بنده برگزیده خدا است؛ ایشان پشت و پناه همسر خود بودند؛ ولایتمداری یکی دیگر از ویژگی های بارز ایشان است؛ حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مقابل امام خود تابع محض بود و در راه ولایت از هیچ چیز دریغ نمی‌کردند.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به این که شهید سلیمانی یکی از شاگردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) است؛ افزود: همه جهان نفرت ایران را از آمریکا مشاهده کردند و فریاد‌های مردم ایران به سوخت موشک‌های سپاه تبدیل شد؛ ضربه سپاه حیثیتی بود؛ از این به بعد یاوه گویی‌های آمریکا برای هیچ کس اهمیتی ندارد.

 

وی با بیان این که برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی در عراق نشانه نفرت ملت‌های منطقه از آمریکا است؛ ادامه داد: به هم پیمان‌های آمریکا هشدار می‌دهیم حمایت در این ترور به منزله هم دست بودن شما با آمریکا است؛ سیلی سپاه به عنوان برگ زرینی در دفتر انقلاب نقش بسته است.

 

حضرتی با بیان این که نیرو‌های مسلح خط قرمز ما هستند و ملت ما قدردان زحمات سپاه پاسداران است؛ گفت: میدان داری انگلیسی‌ها در برخی فتنه‌ها دل‌های ما را نگران می‌کند؛ مطالبه ما پاسخ قاطع دولت و وزارت امور خارجه به یاوه گویی و جلوگیری از تکرار است؛ پاسخ قاطع اخراج است تا به دنیا نشان دهیم کشور‌های دیگر اجازه ندارند در استقلال کشور ما مداخله کنند.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی افزود: مقام معظم رهبری راهکار رسیدن به راه پیش رو را قوی شدن دانستند، یکی از ابعاد مهم قوی شدن اقتصاد است؛ ملت ما از رویکرد برقراری امنیت اقتصادی قوه قضاییه پشتیبانی می‌کند، نقش مردم در اقتصاد چشمگیر است؛ هم چنبن ما از عملکرد قانونی و انقلابی شورای نگهبان دفاع می‌کنیم وشورای نگهبان نیز بدون توجه به هجمه‌ها وظیفه خود را انجام دهد.

 

 

کد خبر 884659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha