امروز اسرائیل با حمایت آمریکا در اندیشه توطئه معامله قرن هستند/۲۲ بهمن امسال پررنگ تر از سال های گذشته باشد

آیت الله سعیدی با اشاره به توطئه معامله قرن گفت: امروز اسرائیل اشغالگر با حمایت رئیس جمهوری آمریکا در اندیشه توطئه معامله قرن هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «سیدمحمد سعیدی» امروز(جمعه 11بهمن) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم  با اشاره به ایام فاطمیه گفت: ایام فاطمیه فرصتی برای احیای سیره فاطمی و امر اهل بیت(ع) است.

 

امام جمعه قم با بیان اینکه سیره حضرت فاطمه(س) برای همه ما الگوی زندگی است افزود: زندگی حضرت صدیقه کبری در همه ابعاد فردی و اجتماعی الگوی شیعیان است.

 

وی به خطبه فدکیه اشاره کرد و گفت: راوی خطبه فدکیه حضرت زینب(س) است،کسی که سال ها بعد همچون مادر بزرگوارش حماسه ساز شد و کاخ یزید را به لرزه انداخت.

 

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه معامله قرن تصریح کرد: امروز اسرائیل اشغالگر با حمایت رئیس جمهوری آمریکا در اندیشه توطئه معامله قرن هستند.

 

امام جمعه قم با بیان اینکه مردم فلسطین سال‌هاست حقشان توسط اشغالگران صهیونیست غصب شده است افزود: مردم فلسطین باید با تمام توان در اعتراض به اشغالگران آنها را رسوا کنند.

 

آیت الله سعیدی در ادامه به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است و آمریکا هم چهل سال است که در فکر براندازی نظام اسلامی است.

 

وی ادامه داد: آمریکاچهل سال است که ایران را تحریم کرده و اخیرا هم  سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند.

 

آیت الله سعیدی تاکید کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال متفاوت با سال های قبل است و مردم باید پررنگ تر از همیشه حاضر شده و شعار مرگ بر آمریکا سر دهند.

 

امام جمعه قم در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم باید تیزبین باشند و به کسانی رای دهند که دلبسته ایران و اسلام بوده و فردا از رای خود پشیمان نشوند.

 

آیت الله سعیدی تاکید کرد: مردم باید مراقب انتخاب خود باشند، نمایندگانی دلسوز، پاک دست، انقلابی و دارای غیرت دینی که به دنبال خدمتگزاری واقعی به مردم باشند.

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وضعیت ظاهری شهر مقدس قم افزود: امر به معروف و نهی از منکر برای افراد غافل و بی خبر لازم است  و باید با مفسدان و کسانی که عامدانه به دنبال گسترش فساد و فحشاء در این شهر هستند به شدت برخورد کرد.

 

کد خبر 887423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha