برگزاری سومین همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت دهه فجر در آران و بیدگل

مسؤول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر آران و بیدگل از برگزاری سومین همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

«ابوذر فرد نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار «زندگی سالم، با نشاط و امید» به همت مجتمع فولاد کویر و کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه برگزار می شود. 

 

مسؤول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر آران و بیدگل افزود: شرکت کنندگان در این همایش از ساعت ۷ صبح روز جمعه، مسیر پادگان شهید کبریایی ارتش تا مجتمع فولاد کویر را می پیمایند و در پایان، پس از اجرای مراسم به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در پیاده روی به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می شود. 

 

 

فردنژاد خاطر نشان کرد: مرشد خوانی، اجرای موسیقی، برپایی ایستگاه های سنجش سلامت، پذیرایی، برپایی ایستگاه کودک و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های جنبی این همایش بزرگ است. 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل هدف از اجرای این برنامه را ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی عنوان کرد و افزود: این همایش برای سومین سال پیاپی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

کد خبر 888792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha