جلسه هیئت‌امنای دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد

جلسه هیئت‌امنای دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور جمعی از اعضای این هیئت ازجمله نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در جلسه هیئت‌امنای دانشگاه علم و صنعت ایران که با حضور اعضاء این هیئت ازجمله نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد ضمن استماع گزارش عملکرد دانشگاه در خصوص برخی اقدامات موردنیاز این دانشگاه بحث و تصمیم‌گیری شد.

دکتر جبار علی ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت در این نشست بابیان اینکه این دانشگاه دارای ۱۱ هزار دانشجو و ۴۵۰ عضو هیئت‌علمی است گفت: بودجه تخصیص‌یافته سال جاری به این دانشگاه از بودجه مصوب، ۸۶ درصد است که امیدواریم تا آخر سال این رقم به صد در صد برسد.

وی؛ قرار گرفتن ۵ نفر از اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه در فهرست ۲۰ مخترع برتر هوش مصنوعی دانشگاه‌های کشور، سرانه مقالات ISI به ازای هر عضو هیئت‌علمی ۴ مقاله، تلاش برای کیفی سازی مقالات، تعداد دانشمندان یک درصد برتر از این دانشگاه به میزان ۱۸ نفر را ازجمله توفیقات علمی و پژوهشی این دانشگاه در سال جاری برشمرد.

اعضای هیئت‌امنای دانشگاه علم و صنعت ایران نیز ضمن ابراز مراتب تقدیر و تشکر از مجموعه اقدامات اصلاحی انجام‌شده و در حال انجام؛ نسبت به برخی اقدامات موردنیاز دانشگاه تصمیماتی اتخاذ کردند.

کد خبر 890867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha