اجرای گروه سرود کانون شهید ساداتی در نماز جمعه یزد

همزمان با ایام الله دهه فجر گروه سرود بچه های مسجد کانون شهید ساداتی در نماز جمعه این هفته یزد اجرا کرد.

محمد اسلامیه، مسئول گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید ساداتی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، گروه سرود کانون شهید ساداتی در نماز جمعه شهر یزد اجرای سرود انقلابی داشت.

وی افزود: این سرود با عنوان بچه های مسجد با محوریت دهه فجر و با حضور عموم مردم در نماز جمعه اجرا شد و مورد استقبال مردم دارالعباده قرار گرفت.

مسئول گروه سرود کانون شهید ساداتی گفت: با توجه به این که استان یزد به عنوان یکی از استان های با ظرفیت در زمینه سرود است، ما نیز سعی کرده ایم به صورت تخصصی در این حوزه وارد شویم و نیروی انقلابی تربیت کنیم.

اسلامیه بیان کرد: هدف ما اجرای سرود های انقلابی و تربیت نیرو در حوزه سرود است تا بتوانیم آثاری ماندگار برای انقلاب و اسلام داشته باشیم.

وی گفت: اجرای سرود همگانی بچه های مسجد به مناسبت دهه فجر، اجرای سرود با موضوع سردار دلها سهید حاج قاسم سلیمانی، سرودهای مناسبتی از جمله این آثار است.

مسئول گروه سرود کانون شهید ساداتی ادامه داد: تاکنون این گروه سرود در استان توانسته مقام های مختلفی را کسب کند و در جشنواره های فرهنگی و هنری خوش بدرخشد.

اسلامیه گفت: امسال در دهه فجر نیز سرود بچه های مسجد از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ابلاغ شده است که به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می شود و ما نیز این اجرا را در مکان های مختلف اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 891136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha