افتخار ما پاسخگویی به مطالبات مردمی است/ ۵ هزار واحد مسکونی جدید ساخته می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد، تلاش همدلانه مردم و مسئولان در رفع مشکلات و مطالبات مردمی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و بر آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «رضا رجب زاده» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آخرین شب از اجرای مراسم «10 شب 10 مسجد» که در مسجد بقیه الله  شهرک گلستان بجنورد برگزار شد، به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات و محرومیت زدایی را مهم ترین دستاورد نام برد و گفت: طی همین یکسال گذشته حدود دو هزار و 600 میلیارد پروژه افتتاح شده است.

 

وی در این مراسم که به میزبانی کانون فرهنگی و هنری  مسجد بقیه الله برگزار شد،  رسیدگی به روستاها و مناطق محروم را از دیگر اولویت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تأمین روشنایی و آب روستایی، ساخت مسکن و آسفالت راه روستایی و گازرسانی از اهم این طرح ها بوده که ما در استان خراسان شمالی نیز شاهد رشد چشمگیری در این زمینه بوده ایم.

 

رجب زاده تامین مسکن برای اقشار مختلف را در این باره افزود و به  اجرای طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» اشاره کرد و  گفت: در این بحث  9 هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده که سهم خراسان شمالی 5 هزار سهمیه است که با جانمایی درست و رفع آسیب های طرح مسکن مهر که وجود داشت، این واحدها برای افراد ثبت نام کرده، ساخته شود.

 

وی با  بیان اینکه افتخار ما در جمهوری اسلامی باید این باشد که مدیران آن پاسخگو باشند، خطاب به  مردم حاضر در مسجد با صراحت گفت: شما این حق را دارید که هر زمان مطالبه گر باشید  و مسئولان موظفند  آنچه در توان دارند برای حل مسایل و مشکلات مردم به کار ببرند.

 

وی همچنین افزود: امروز دشمنان دست به دست هم داده اند تا این کشور را به انزوا بکشانند اما مدیران با اتکا به وحدت و همراهی مردم، مقابل دشمنان می ایستند و با رفع مشکلات و موانع به جریان انقلاب و سرزندگی آن ادامه می دهند.

 

در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشکلات محله به صورت چهره به چهره و همدلانه  از سوی مردم مطرح و برخی توسط مسئولان حاضر از جمله فرماندار بجنورد، نماینده آبفای خراسان شمالی، مدیر شعب بانک ملی، مدیر شرکت غله، نماینده شهرداری و اعضای شورای شهر و راه و شهرسازی پاسخ داده شد و راهکارهایی ارائه شد.

 

گفتنی است، گلستان شهر بجنورد از شهرک های تازه تأسیس شهر بجنورد است که در قالب طرح مسکن مهر احداث شد و به بهره برداری رسید و هم اکنون نزدیک به 35 هزار نفر در این محل سکونت دارند که موضوعات عدم کانال فاضلاب شهری، عدم آسانسور ویژه واحدهای معلولان و سهمیه کم نانوایی این منطقه و کمبود سرانه آرد، ضرورت نصب دستگاه عابر بانک و... از اهم موارد مطرح شده از سوی مردم منطقه بود.

 

یادآوری می شود، برنامه «10 شب، 10 مسجد»  امسال با توجه به فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 41 مسجد استان برگزار می شود، که اجرای برنامه های هنری از جمله سرود و تئاتر، برپایی ایستگاه سلامت ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مسابقه و دعوت از سخنران و برگزاری محفل انس با قرآن و نیز حضور مسئولان و بررسی مشکلات مردم در محلات مختلف از جمله بخش های این برنامه می توان نام برد.

کد خبر 892914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha