خطوط جبهه فضای مجازی را بشناسیم

رضایی با تاکید بر اینکه خطوط جبهه فضای مجازی را بشناسیم، گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش سواد رسانه ای در خراسان جنوبی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» امروز (23 بهمن) در همایش فعالان فضای مجازی و رسانه ای استان اظهار کرد: در پنج عرصه حوزه رصد، تولید، سواد رسانه ای، فناوری و استارتاپ و شبکه سازی فعالیت خود را از سال 97 آغاز کرده ایم.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه چهار هزار و 500 اثر هنری و گرافیکی در مرکز تولید و نشر آثار دیجیتال منتشر شده است، گفت: در ایام مختلف سال نمایشگاه های مختلف در حوزه آسیب های اجتماعی و تولیدات موشن گرافی برپا شده است.

 

رضایی با بیان اینکه در بخش تیزر و پویانمایی و حوزه انتشار سایبری هم فعالیت های ویژه ای انجام شده است، ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از 100 عملیات مشترک کشوری و استانی در حوزه تولید و انتشار انجام شده است.

 

وی با اشاره به 2 میلیون تولید محتوا در توییتر و سه میلیون تولید محتوا در اینستاگرام، عنوان کرد: از ابتدای امسال یک هزار و 200 نفر ساعت آموزش سواد رسانه ای در استان برگزار شده است.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی از برگزاری 500 نفر ساعت آموزش سواد رسانه ای به صورت مجازی و آنلاین خبر داد و گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر با محورهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی و نیز موضوعات آزاد اجتماعی محورهای برگزار شده است.

 

رضایی با اشاره به اینکه 153 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، تیتر و گزارش تلویزیونی برای جشنواره ارسال شده، افزود: این آثار ارزیابی و داوری شده و امروز از برگزیدگان تجلیل می شود.

 

وی با بیان اینکه امسال رویداد رقابتی تولید محتوا در فضای مجازی در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی اندرویدی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه نیز برگزار شده است، عنوان کرد: در حوزه رصد فضای مجازی نیز اقداماتی انجام شده است.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه عرصه فضای مجازی توپخانه دشمن به سمت ذهن و افکار مردم است، گفت: باید خطوط جبهه فضای مجازی را بشناسیم اما متاسفانه برخی از مسئولان درک عمیقی از این جبهه ندارد.

کد خبر 893329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha