کارگاه آموزشی "روش تحقیق" برگزار شد

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: کارگاه آموزشی روش تحقیق ویژه خواهران عضو در کانون ها برگزار شد.

سیده معصومه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری این کارگاه آموزشی خبر داد و گفت: این کارگاه ویژه هسته های پژوهشی کانون های خواهران است که با حضور 60 نفر از اعضا و در جامعه الزهرا (س) برگزار شد.
 

وی گفت: تقویت بنیه علمی هسته های پژوهشی جهت ارائه پژوهش های با کیفیت بالا در استان و ارائه در مسابقات کشوری که در اسفند ماه برگزار می شود، از جمله اهداف برگزاری این دوره است.
 

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون های مساجد ادامه داد: این دوره از کارگاه، مرحله مقدماتی از برگزاری این دوره می باشد و در پایان دوره نیز آزمونی از کتاب روش تحقیق استاد دهنوی از شرکت کنندگان به عمل می آید که از نفرات برتر تجلیل می شود.
 

وی با تاکید بر احتمال برگزاری مرحله تکمیلی این دوره آموزشی تصریح کرد: احتمالا یک دوره آموزشی تکمیلی روش تحقیق با همکاری معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه نیز پس از پایان این دوره برگزار می شود.
 

طباطبایی خاطرنشان کرد: برای افزایش بار علمی این دوره تمهیداتی اندیشیده شده که شرکت کنندگان از در جریان پژوهش های خود از اساتید متخصص در این خصوص به عنوان استاد راهنما بهره مند شوند.
 

وی گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری واحد خواهران دبیرخانه و پژوهشکده جامعه الزهرا (س) برگزار می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 8940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha