کمتر از پنج درصد مردم اصفهان برای برداشت یارانه به بانک مراجعه کرده اند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، کمتر از پنج درصد مردم استان برای برداشت یارانه های نقدی به بانک ها مراجعه کرده اند.

محمد مهدی اسماعیلی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و بر عهده گرفتن مدیریت مصرف و منابع علاوه بر پیشرفت همه جانبه، امکانات به صورت متوازن و مبتنی بر عدالت در همه نقاط کشور توزیع خواهد شد و اقشار محروم از حقوق خود بهره مند می شوند. 

 

اسماعیلی افزود: ‌تاکنون هیچگونه مساله امنیتی در استان اصفهان رخ نداده است و مردم همکاری خوبی با دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها دارند.


وی با بیان اینکه طرح هدفمندی یارانه‌ها با دقت و صحت اجرا می شود، اذعان داشت: هدفمند کردن یارانه ها، کشور را برای همیشه در برابر بحران‌ها و مشکلات اقتصادی بیمه می کند.

  

اسماعیلی تصریح کرد: هدفمندی یارانه ها یک اندیشه بزرگ اقتصادی است که در دولت های گذشته هم پیگیری شده است و خوشبختانه در دولت دهم عملیاتی شد تا شاهد اجرای عدالت در جامعه اسلامی ایران باشیم.

  

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: قرارگاه عدالت را با هفت کمیته جانبی در سطح استان اصفهان برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها راه اندازی کرده ایم و به شهرستان های استان نیز ابلاغ کرده ایم که در هر شهرستان قرارگاه عدالت با چهار کمیته تخصصی راه اندازی شود تا اشراف دقیق و رصد ساعتی روی تحولات بازار داشته باشند.

  

پایان پیام/ 

کد خبر 8947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha