قهرمانی «سورنا» در لیگ والیبال بانوان جام شهدای مدافع وطن آران و بیدگل

تیم والیبال «سورنا» پس از ۱۲ هفته رقابت، مقام نخست لیگ والیبال بانوان جام شهدای مدافع وطن شهرستان آران و بیدگل را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مسابقات والیبال بانوان شهرستان آران و بیدگل گرامیداشت شهدای وطن به ویژه شهید والامقام پاسدار «میثم عبدالله زاده آرانی» با حضور ۱۵ تیم در ۱۲ هفته برگزار و در پایان تیم سورنا قهرمان این مسابقات شد.

 

این مسابقات ۱۷ آبان ماه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس و دبیر هیات والیبال شهرستان قرعه کشی شد و بازی ها در سالن های ورزشی کوثر، زنده یاد اسماعیلیان و حاجیه خانم جندقیان در ۱۲ هفته متوالی و با استقبال خوب بانوان ورزش دوست پیگیری و انجام شد.

 

برگزاری رقابت های بانوان با وجود مشکلات و کم و کاستی ها با شکوه و نظم خاصی از سوی مسئولان برگزاری و تیم های شرکت کننده پیگیری شد و علی رغم همه مشکلات که از سانحه تصادف گرفته تا مصدومیت بر اثر شادی و هیجان برد با اقبال خوب بانوان به پایان رسید و نشان داد دختران شهرستان آران و بیدگل قابلیت و استعداد بالایی در ورزش دارند که باید زمینه حضور و فعالیت آن ها بیش از پیش فراهم شود تا به سلامت جامعه بیانجامد.

 

بدون شک با وجود مادران و دختران سالم اجتماع از رخوت و سستی دور خواهد شد و درک جوانان و نونهالان برای مادران آسان تر خواهد شد و به نشاط خانواده کمک زیادی خواهد کرد .


در پایان لازم است از تمام مجریان و عوامل برگزاری مسابقات که با صرف زمان زیاد و خون دل برای دختران این شهر در رشته والیبال زحمت می کشند به ویژه خانم ها قدیریان سرپرست و برگزار کننده مسابقات، قوام پور سرپرست کمیته داوران، آقای کریمشاهی رئیس هیات والیبال شهرستان و خانم گلچین نایب رئیس هیئت والیبال بانوان و به ویژه از تماشاگران که سرمایه های اصلی ورزش هستند تشکر کنیم./

کد خبر 895166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha