یک متخصص بیماری های عفونی سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه جهرم شد

کاتبی گفت: یک متخصص بیماری های عفونی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته جهرم در خصوص ویروس «کرونا» و راه های پیشگیری از آن برای نمازگزاران سخن می گوید.

«ناصر کاتبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شیوع ویروس «کرونا» در کشور و لزوم رعایت اصول بهداشتی برای عدم ابتلا به این بیماری ما را بر آن داشت تا با دعوت از «رحیم رئوفی» متخصص بیماری های عفونی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته جهرم از توصیه های بهداشتی مورد نیاز در راستای پیشگیری از این بیماری بهره مند شویم.

 

رئیس ستاد نماز جمعه جهرم «پیشگیری و درمان بیماری کرونا» را موضوع سخنرانی این هفته نمازجمعه جهرم عنوان کرد و افزود: این برنامه حدود نیم ساعت پیش از اذان ظهر و آغاز خطبه های نمازجمعه برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین با تدابیر اندیشیده شده از ساعت هشت صبح روز جمعه 9 اسفندماه محیط مصلی نمازجمعه جهرم ضدعفونی و گندزدایی می شود.

 

کاتبی از نمازگزاران خواست در صورت امکان برای اقامه نماز از مُهر شخصی استفاده کرده و با تیم های بهداشتی که در ورودی های مصلی جمعه مشغول به ارائه خدمات ویژه به نمازگزاران هستند، همکاری لازم را به عمل آورند.

 

 

کد خبر 898711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha