تغییر ساعت کار ادارات استان قزوین/مردم از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند

حبیبی گفت: ساعت شروع به کار تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی، خدماتی و قضایی استان قزوین از روز شنبه ۱۰ اسفند تا پایان هفته ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه کارگروه استانی مبارزه با کرونا بیان کرد: طبق مصوبه جلسه کارگروه استانی مبارزه با کرونا، ساعت شروع به کار تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی، خدماتی و قضایی استان قزوین از روز شنبه ۱۰ اسفند تا پایان هفته ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: کارکنان واحد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشمول کاهش ساعت کار اعلام شده از سوی کمیته استانی پیشگیری و کنترل کرونا نیستند و ساعات کار کارکنان ستادی و محیطی دانشگاه علوم پزشکی قزوین مانند گذشته از ۷.۳۰ آغاز می شود.

 

وی عنوان کرد: از همه مدیران دستگاه ‌های اجرایی که با اقدامات پیشگیرانه زمینه کاهش خطر ناشی از شیوع بیماری کرونا را در استان مهیا کرده اند، تشکر می‌ شود.

 

حبیبی با اشاره به تعطیلی اماکن عمومی و برنامه‌های گروهی در استان گفت: در شرایطی که مدارس و مجالس و فعالیت‌های ورزشی، سینماها لغو و تعطیل شده است، انتظار می‌ رود مردم در خانه بمانند و از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند.

کد خبر 899712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha