قربانی کردن گوسفند برای سلامتی امام زمان (عج) و دفع مشکلات کشور به خصوص «کرونا ویروس»

حجت‌الاسلام «سبزه‎کار» از قربانی کردن گوسفند برای سلامتی امام زمان (عج) و دفع مشکلات کشور به خصوص (کرونا ویروس) توسط کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار»  از قربانی کردن گوسفند برای سلامتی امام زمان (عج) و دفع مشکلات کشور به خصوص (کرونا ویروس) توسط کانونهای مساجد با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) قم خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی  هنری مساجد خراسان جنوبی، افزود: این برنامه در ماه رجب و توسط ۵۰کانون فرهنگی هنری در مناطق محروم و با اولویت شهرستانهای مرزی و حاشیه‌های شهر بیرجند صورت می گیرد.

 

 

 

سبزه‌کار تصریح‌کرد: تاکنون به ۱۰کانون فرهنگی هنری مناطق کم برخوردار مبلغ ۲۰میلیون تومان (به احتساب هرکانون ۲میلیون تومان) از طرف کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام‌الله علیه قم جهت قربانی کردن گوسفند واریز شده و این اقدام (واریز پول) برای ۴۰ کانون دیگر مناطق مرزی و حاشیه‌ها شهر نیز ادامه می یابد.

 

 

 

حجت‌الاسلام سبزه کار افزود: قربانی کردن گوسفند برای کانون‌هایی که مبلغ واریزی صورت گرفته تا میلاد حضرت علی علیه‌السلام انجام می شود.

 

 

 

وی هدف از قربانی کردن گوسفند در ماه رجب را سلامتی امام زمان (عج)و دفع گرفتاری و مشکلات کشور به خصوص (کرونا ویروس) دانست و از کانون حضرت خدیجه کبری سلام‌الله علیه قم و همه عوامل  و دست اندرکاران و واقفین این طرح که علاوه بر نیات مذکور کمکی برای محرومین خطه خراسان جنوبی خصوصا در ایام عید نوروز و با توجه به مسایل و مشکلات معیشتی مردم انجام دادند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

کد خبر 900562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha