دوره واکاوی بحران جمعیت در ایران برگزار می‌ شود

دوره واکاوی بحران جمعیت در ایران به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران از اسفندماه ۹۸ تا شهریور ماه ۹۹ در استان های گیلان، مازندران، مرکزی، البرز، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «دوره واکاوی بحران جمعیت در ایران» با عنوان «فکر بچه دار شدن» ویژه طلاب، اساتید و فعالان حوزه زن و خانواده برگزار می‌ شود.

 

ثبت نام در این دوره که به همت اداره امور زن و خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با همکاری مؤسسه فرهنگی فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌ شود، از بهمن ماه آغاز شده و تا 15 اسفندماه ادامه دارد.

 

زمان برگزاری دوره نیز حسب برنامه های استانی از اسفندماه 98 آغاز و تا شهریور ماه 99 ادامه خواهد داشت و مکان اجرای این دوره نیز استان های گیلان، مازندران، مرکزی، البرز، کرمانشاه و آذربایجان غربی خواهد بود.

 

از جمله مزایای شرکت در این دوره می‌ توان به ارتقای سطح علمی و مهارتی در موضوع، اعطای گواهینامه معتبر حضور در دوره و به کار گیری افراد توانمند به عنوان مربی در مجموعه های مرتبط اشاره کرد.

 

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشترمی توانند به پایگاه معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران به آدرس http://farhangi.whc.ir  مراجعه کنند.

 

کد خبر 900777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha