آغاز آموزش مجازی دانش آموزان دوره ابتدایی در استان یزد

بهادرزاده از آغاز آموزش مجازی دانش آموزان دوره ابتدایی در استان یزد خبر داد.

«سعیده بهادرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به آغاز آموزش مجازی دانش آموزان دوره ابتدایی در استان یزد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس آموزش مجازی دانش آموزان دوره ابتدایی در استان آغاز شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان یزد با تاکید بر اینکه آموزش هیچ گاه تعطیلی ندارد، خاطرنشان کرد: هر چند به علت شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، مدارس تعطیل شدند ولی این به معنای تعطیلی آموزش نیست و ما به طور جدی این مسئله را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه والدین دانش آموزان ابتدایی باید توجه باشند که باید برای کسب مطالب آموزشی فرزندشان به سایت  www.Tech.yazdsch.ir  مراجعه کنند، تصریح کرد: این والدین پس از ورود به منوی آموزش مجازی وارد پایه مربوط به فرزند خود شده و به صورت روزانه ادامه روند آموزش فرزندشان را پیگیری کنند.

بهادرزاده با اشاره به اینکه درسنامه ها، فیلم ها، پاور پوینت های آموزشی ، جزوات درسی، تکالیف آموزشی و عملکردی به صورت روزانه بارگذاری می شود، افزود: این مطالب با توجه به بودجه بندی کتب دوره ابتدایی توسط سرگروههای آموزشی دوره ابتدایی استان تهیه و درسایت اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی دوره ابتدایی بارگذاری می شود.

کد خبر 901426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha