آمار افراد مبتلا به کرونا در کشور به ۱۱۳۶۴ نفر رسید/ ۸۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

جهانپور گفت: با ابتلای ۱۲۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد افراد مبتلا به کرونا در کشور به ۱۱۳۶۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «کیانوش جهانپور» در گزارش روزانه اقدامات صورت گرفته در خصوص بیماری کرونا درکشور امروز (جمعه ۲۳اسفند) گفت: فاز دوم بسیج ملی کرونا در ۵ استان کشور آغاز شده است و ما به دنبال زنجیره مراقبت، شناسایی و بیماریابی فعال در این زنجیره هستیم و افراد می توانند از طریق سامانه salamat.gov. irخود اظهاری نمایند تا در صورت لزوم همکاران ما به آنها خدمت رسانی نمایند.

 

رییس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مقابله با کرونا افزود: مشارکت عامه مردم و رعایت بهداشت فردی و کاهش مسافرتها می تواند ما را به کاهش و مهار این بیماری برساند، و اغلب استانهایی که به عنوان مقصد سفر هستند، اگر نتوانیم تا ۷۰ درصد از مسافرتها را کاهش دهیم در کنترل این بیماری نمی توانیم موفق باشیم و سفر امروز یک عامل خطر در این بیماری محسوب می شود و ختی لازم است تا مردم تردد های شهری خود را کاهش دهند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته۱۲۸۹ نفر به صورت قطعی به کرونا مبتلا شدند که جمع افراد مبتلا در کشور به۱۱ هزار و ۳۶۴نفر رسیده است و ۳۵۲۹نفر تاکنون بهبود یافته و از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ نفر از افراد مبتلا به کرونا در کشور فوت کرده اند که تاکنون ۵۱۴ نفر در کشور بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده اند.

 

جهانپور آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را به شرح ذیل اعلام کرد: 

تهران۳۰۳

قم۴۲

اصفهان۱۱۰

خوزستان ۱۵

همدان ۱۰

کهگیلویه و بویر احمد ۰

سیستان و بلوچستان۲

خراسان رضوی۱۱۰

زنجان ۲۰

بوشهر ۰

اردبیل ۱۵

کردستان ۹

گلستان۲۱

سمنان۳۸

خراسان شمالی ۰

هرمزگان ۴

فارس ۳۳

گیلان۷۱

مازنداران۱۹۲

آذربایجان غربی ۲۵

آذربایجان شرقی۹۷

البرز ۶
مرکزی ۴۸


قزوین ۱۲


لرستان ۲۵


یزد۴۶
 

ایلام ۸

کرمانشاه ۱۵

کد خبر 904586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha